Ben weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu Ben weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu

Ben weer thuis

Door: Sjoerd Douwe

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

Het feest is voorbij, ben weer thuis en school is weer begonnen. Gaat alweer heel snel. Heb het gevoel dat ik alweer maanden thuis ben of maar 3 weekjes weg ben geweest. Na ja een beetje ritme en gezond eten is ook niet slecht. Het gaat wel helemaal goedkomen in Nederland. Zoveel nieuwe leuke mensen ontmoet dus dat blijft gewoon gezellig.

Dit was het even voor dit moment.
Bedankt voor alle, bezoekjes, berichtjes en mailtjes. Was echt super leuk!!

Groetjes
Sjoerd Douwe

  • 10 Februari 2004 - 13:26

    Bo:

    is er nog een reunie mensen d8 in a`dam..de 14de?

  • 11 Februari 2004 - 13:50

    Annette:

    hee sxm-ers, jammergenoeg kan ik er niet bij zijn zaterdag!! maar dat wisten we al, toch wilde ik jullie even veel plezier enzo wensen...niet te veel zuipen he? geen smirnoff ice voor Sjoe!
    groetjes enne we doen het nog een keertje dunnetjes over in Nijmegen oke?

  • 11 Februari 2004 - 18:24

    Ex-sxmaartener:

    Haha, in dat huis waar jullie sinterklaas hebben gevierd heb ik ook gewoond :> Leuk om te zien!!

  • 12 Februari 2004 - 19:38

    Justine:

    hai hai ik moest ff kijken ik ga nu ff je fotoboek bekijken ff kijken of ik nog bekende zie ok jammer dat je het zo druk hebt nou ja dikke zoen justineXxxXxxX

  • 13 Februari 2004 - 14:08

    Bo:

    dat wordt een vettuh party!!...jaja de hele nacht..mevrouw theelepeltje zingen..
    Annette ik zie jou volgend weekend..zet de couscous maar klaar neem ik de vino mee! Gefeliciteerd met je ouders! Wens ze een fijne dag!

  • 18 Februari 2004 - 13:51

    Jaimy:

    sjoerd dat kan je niet maken!!! geen foto van mij en magnus geen 3 musketiers ....belachelijk xxxjaimy

  • 17 Augustus 2004 - 17:23

    Mandy:

    hahaha erg grappig! zie ik gewoon ons oude huisje bij jou op de foto!!! geweldig! lang leve wellroad #85

  • 17 Augustus 2004 - 17:32

    Mandy:

    hahaha erg grappig! zie ik gewoon ons oude huisje bij jou op de foto!!! geweldig! lang leve wellroad #85

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 November 2008

Update 2

27 Oktober 2008

Update 1

10 Oktober 2008

Bangkok

04 Oktober 2008

Klaar voor vetrek..

09 Februari 2004

Ben weer thuis
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 116581

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: