Elfstedentocht? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu Elfstedentocht? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu

Elfstedentocht?

Door: Sjoerd Douwe

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2004 | Nederland, Amsterdam

Nog 3 daagjes en dan ben ik weer thuis, SNEEUW!!
Elfstedentocht? Zit dat er in? Die heb ik in iedergeval nog niet gemist!
Nou ja we zien het allemaal wel, ik ben hier nog 4 daagjes aan het genieten, zondag vrij dus dan nog een kleurtje krijgen op Pinel Island.
En elke dag nog even stappen, het kan nu nog in Nederland wordt het afkicken. En we hebben een nieuwe hobby, zwemmen na het uitgaan, deden we wel vaker maar nu in allerlei verschillende hotels. Een soort van zwembad hoppen by night, best leuk om de security te ontlopen, en een lekkere frisse duik te nemen. Kun je niet voorstellen als je in Nederland zit maar hier is het heel goed voor je fitheid.

Bij Avis ben ik alles een beetje aan het afsluiten. Vandaag mijn laatste dag dus ook mijn laatste keer op Internet, dus ook de Laatste Update vanuit St Maarten. Raar he!! Maar ja aan al het goede komt een eind en ook aan dit mooie avontuur. Ik spreek jullie allemaal snel, verder hellaas niet zo heel veel te melden.

Groetjes uit het nog steeds warme St Maarten.

  • 01 Februari 2004 - 17:31

    Peter, Gorssel:

    Beste Sjoerddouwe,

    De 11-Stedentocht is dit jaar op 31 mei. Je kunt je nog inschrijven.
    Welkom terug in Nederland en een hele goede reis toegewenst.

    Groeten uit Gorssel

  • 03 Februari 2004 - 07:44

    Bo:

    Sjoewiej,
    Fijne reis terug en veel succes met het acclimatiseren in het koude Holland!

  • 03 Februari 2004 - 11:26

    Annette:

    heej sjoe, koud hier he? alhoewel er nu even geen sneeuw ligt, geen zuidwesterstorm langskomt en het niet spiegelglad is. Welkom terug in Nederland!
    tot snel groetjes
    Bo..tot zaterdag!!

  • 03 Februari 2004 - 21:57

    Roxy:

    hey sjourd, looks like you are having fun without me! but we will be seeing you soon, right? contact me at mail4roxie@yahoo.com . good luck back at school. love roxy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 November 2008

Update 2

27 Oktober 2008

Update 1

10 Oktober 2008

Bangkok

04 Oktober 2008

Klaar voor vetrek..

09 Februari 2004

Ben weer thuis
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 116601

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: