Afscheid nemen bestaat wel Marco!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat wel Marco!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat wel Marco!!

Door: Sjoerd Douwe

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2004 | Nederland, Amsterdam

Afscheid Nemen bestaat niet – (Nieuwe hit van Marco borsato) toch wel Marco

Nog twee weekjes, gaat snel he? Straks gewoon een half jaar voorbij !! “Time is Flying when you having Fun” De laatste tijd staat dan ook in het teken van Afscheidnemen. Ik ben 1 van de laatsten die weggaat van “onze lichting” En moet dan ook iedereen uitzwaaien. Afscheid nemen is niet leuk en zeker gister niet toen Isabelle, Maericke en Collette weggingen. Donderdag gaan Zeb, Marc en Bork weg, ook alledrie leuke mensen, er blijven nog wel een paar over, en ik zal me heus wel vermaken die laatste weekjes maar het “SXM gezelligheidsteam” wordt steeds kleiner.

Misschien wel goed voor me kan ik me helemaal focussen op mijn stage verslag. Want er wordt nog steeds stage gelopen. En met succes. De brochure die ik heb gemaakt is gedrukt en binnen gekomen, mijn foto’s staan er in en heb hem helemaal ontworpen in AVIS style. Zie foto’s

Deze week niet veel beleefd dat is wel te zien aan de hoeveelheid tekst, volgende keer weer meer,

Ben over twee weekjes al thuis brrrrr.

  • 22 Januari 2004 - 01:51

    Joris:

    Sjoerd, er staat weer een nieuwe voor je klaar. Bedankt voor je complimenten. Wellicht heb je dan wat afleiding om al dat afscheid te verwerken.
    Succes met je verslag! joris van joris.waarbenjij.nu

  • 22 Januari 2004 - 17:40

    Bo:

    Heej Sjoewiej, gaaf die brochure man! Kun je mijn job overnemen! Geniet er nog even van, want de tijd gaat moeilijk hard..*right*

  • 23 Januari 2004 - 21:44

    Maericke:

    He drol!
    t is kooooouuuuuuuud!!echt niet normaal en nederland is echt gigantisch saai en plat...mis alles...spreek je snel en suc6 met laatste 2 weekjes..

  • 24 Januari 2004 - 21:19

    Omke Bert:

    He die Sjoerd Douwe echt schandalig dat dit de eerste reactie is op jou site.
    Hebben bijna hele middag zitten lezen en zitten genieten van al jou berichten en foto's (vooral die foto van jou en Roxy viel bij onze jongens goed in de smaak).
    Je oom Jaap wou ook wel wel in jou schoenen staan maar doe hem maar één dan neem ik de ander.
    Maak er nog wat moois van de laatste 2 weken en we kijken uit naar je (eind)verslag en wensen je een behouden thuiskomst.
    De groeten Bert en Froukje, Douwe, Andries en Wychard.

  • 25 Januari 2004 - 11:50

    Tante Griet:

    Zoooooo heeeeee, omke Bert op het toetsenbord aan het rammelen.
    Heb ook een poging gedaan om omke Sipke over te halen een woordje tot je te richten, maar hij is hier emotioneel gezien niet toe in staat:-)))
    Ben je nu aan het vereenzamen Sjoerd-Douwe?
    Ik ben nog een weekje vrij.....zal ik......
    Moet ook maar niet, want dan is het hier thuis weer een trieste boel.
    Ik hoop dat je de laatste week nog goed doorkomt, en we hopen natuurlijk dat je gezond en bruin weer op Nederlandse bodem zult belanden.
    Het zal niet meevallen, maar ik denk dat je van Daniel wel een beetje persoonlijke begeleiding kunt ontvangen, maar dan moet je er natuurlijk wel om vragen.
    Verder geen nieuws vanuit Fryslan.
    Sterkte ermee.....ook met het koffer-pakken.

    Leafs en tuutsjes Tante Griet en Omke Sipke

  • 26 Januari 2004 - 08:26

    Daniël:

    He daar hebben tante Griet weer... Eindelijk weer eens een geluid. Heit zegt dat je diep in de wouden woont en dat je daarom niet altijd kunt reageren. Is dat niet eng, in zo'n woud? Bert's kinderen vinden Roxy leuk. Volgens mij mag Isabel er ook best wezen. Maar goed, ik ben nog klein en val eigenlijk op Jikky, maar die hapt nooit toe. Deze tropische vissen lijken me veel happeriger. Maar goed. Dat kan Sjoerd Douwe niet vertellen over internet (de vrouwen lezen mee...) en dus zijn we blij dat hij het ons over een week allemaal zelf kan vertellen. Want we zijn nu toch wel benieuwd naar "some inside information". Knap engels he, van een jongen van 7...

  • 26 Januari 2004 - 09:53

    Tante Griet:

    Hoi Daniel!!

    Hoef jij niet naar school??Of doe je aan thuis-studie??
    Je moet je vader niet teveel geloven Daniel, natuurlijk zit ik niet diep weggestopt in de Walden, maar als ik een reactie plaats dan wil ik ook dat die reactie enige inhoud bevat.....
    En de laatste tijd had ik niet zoveel te vertellen, maar de reactie van Bert deed mijn hart sneller kloppen, nog een Visser...hij is er alleen wel verhipte laat mee...
    Bert komt met zout als de soep op is.......
    Ik heb niet zoveel kijk op vrouwen, dus die beoordeling laat ik aan jullie over.....
    Maar Isabel lijkt mij idd ook een hele leuke meid!!!
    We wachten maar rustig af!!
    Het had me ook wel leuk geleken dat Sjoerd Douwe op een local-girl was gevallen en dat hij daar zijn tenten blijvend had opgeslagen, dan hadden we een leuk logeeradres gehad...

    Piet P. verwacht sneeuw, heb je de slee al uit het vet gehaald Daniel???
    Verder eerst geen bijzonderheden.....
    Prettige dag verder!!
    And your English is very good....I am impressed!!!
    Have a nice day, and see you later...bye, bye...

  • 26 Januari 2004 - 10:38

    Daniël:

    Tante Griet,
    De tijd van Ot en Sien is voorbij hoor. Op school staan ook computers. Als ik juf Corien lief aan kijk (en dat kan ik heel goed, ook al mis ik een tand), dan mag ik ook op internet. De andere kinderen houden haar goed bezig en ze is al lang blij dat ik me even stil houd achter de computer. Ze weet dus niet was ik doe. Dat engels heb ik trouwens ook van internet. Je hebt dat heel leuke vertaal-sites. Wel blij dat het verhaal over de Wouden nu is opgelost. Ik zal het heit door geven. Hij zal vast blij zijn met het feit dat je alleen wilt reageren als je inhoudelijk kunt zijn. Heit is ook nogal inhoudelijk. Ik niet. En volgens mij Sjoerd Douwe ook niet (tenminste soms niet...)
    Verhip, nou staat juf Corien toch achter me. Uitloggen dus !!!!

  • 26 Januari 2004 - 15:38

    Tante Griet:

    Tsssss Daniel, wat reageer je kribbig...hoe kan ik nou weten dat je op school achter de computer zit,dat mag thuis zeker niet????
    Jij zegt dat je niet inhoudelijk bent, nou ik vind dat voor een jongen van 7 met een tand eruit, best meevallen hoor!!!
    Doe je heit de groeten, ik ben nu even kort van stof want de buurman komt langs, en buurmannen moet je aandacht aanbesteden.
    Geef jij ook extra aandacht aan de juf.....scheelt punten!!!
    Succes en oan't moarn???

  • 26 Januari 2004 - 15:59

    Daniël:

    Kribbig? Dat was niet de bedoeling. Ik zit inmiddels thuis achter de computer. Heit is er nog niet, dus dat kan makkelijk. Morgen wordt moeilijk. Juf Antsje let veel meer op dan Juf Corien. Dus ik zou zeggen: nodig weer een buurman uit, dan mis je mij niet. Toch wel spannend, die Wouden. Veel plezier. En de groeten aan Sipke. Ik doe de groeten niet aan heit. Weet hij meteen dat ik achter zijn computer zat. Ik vraag gewoon of hij mijn slee van zolder wil halen. Doei.

  • 26 Januari 2004 - 17:32

    Neef Hans:

    he sjoewie nog 8 daagjes:D ja aftellen begint. misschien wil jij daar nog wel blijven al hoor ik van jouw dat er al veel weg zijn dus ook wel fijn om thuis te komen. en voor ons natuurlijk ook je kan net als je zus wel een bij eenkomst houden en vertellen hoe het was;) en hier afkicken he wat het is hier geen zon,zee en strand maar koud,regen en mist. en lang niet zoveel uitgangs gelegenheid;) ik spreek je nog wel en zie je vast snel
    he sterkte de laaste dagen en maak er nog wat van en niet te groot afscheid party nemen kater in de vliegtuig is ook niet echt wat je lekker vind

  • 29 Januari 2004 - 18:23

    Jeroen:

    Hey sjoerd je kan beter daar blijven want het is hier verschrikkelijk koud!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 November 2008

Update 2

27 Oktober 2008

Update 1

10 Oktober 2008

Bangkok

04 Oktober 2008

Klaar voor vetrek..

09 Februari 2004

Ben weer thuis
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 116606

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: