11 November was de Dag, Sint Maarten\ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu 11 November was de Dag, Sint Maarten\ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu

11 November was de Dag, Sint Maarten\

Door: Sjoerd Douwe

Blijf op de hoogte en volg

12 November 2003 | Nederland, Amsterdam

Eindelijke weer een berichtje uit Sint Maarten.

Gisteren was het 11 november, jaja Sint Maarten’s Day. Wordt de ontdekking van Sint Maarten gevierd. Er stonden allemaal festiviteiten op het programma, maar viel een beetje in de regen. Ja, echt waar het regent hier nu al 3 dagen pijpenstelen. Wegen veranderen in rivieren en als je soms 2 seconden buiten bent ben je zeiknat. Nou ja na regen komt zonneschijn en dat zal vast wel weer komen.

We zijn op 11 November nog het hele eiland overgereden op zoek naar feest. Maar dat hebben we niet gevonden. Dus zijn we geeindigt in het zwembad van het hotel waar Maericke werkt. Super de Luxe met een biertje in het bubbelbad, regen op je hoofd en uitzicht over een wilde zee, wat een leven. Dus al met al toch nog een goede Sint Maarten’s day gehad. S’avonds nog met z’n allen gegeten in een italiaans restaurant.

Maar Daniel, ik ben nu wel een beetje jaloers op jou, jij een hele zak vol snoep en ik in de regen een pizza’tje gegeten.

Het gaat vast vervelen dat ik elke keer zeg dat het hier nog steeds heeel erg leuk is en ik me nog prima vermaak maar toch maar weer bij deze. Het is hier nog steeds SUPER.

Deze week geen Foto’s het regende heel hard en daar kan de Camera niet zo goed tegen.

Groetjes Sjoerd Douwe

  • 12 November 2003 - 19:40

    Jaimy:

    sjoerd douwe dit kan je niet maken!

  • 12 November 2003 - 19:54

    Sjoerd Douwe:

    He Jaimy misschien zet ik er nog wel een foto van jou op dan ;)

  • 13 November 2003 - 14:55

    Annette:

    no comment
    p.s. fishcakes tonight!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 November 2008

Update 2

27 Oktober 2008

Update 1

10 Oktober 2008

Bangkok

04 Oktober 2008

Klaar voor vetrek..

09 Februari 2004

Ben weer thuis
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 116614

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: