Halloween - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: Sjoerd Douwe

04 November 2003 | Nederland, Amsterdam

Halloween!!

Deze week nieuwe auto’s bij Avis gekregen. Spiksplinternieuw!! 8 km op de teller. Die mag ik dus even inrijden, registreren en huurklaar maken. Heel erg leuk om daar de verantwoordelijkheid voor te hebben, verzekeringen aanvragen, nummerplaten regelen, diefstalstikkers plakken en de gegevens van de auto registreren en in de computer verwerken enz. Leuke week gehad dus ook met mijn collega’s gaat het steeds beter, kan echt goed met ze opschieten zowel met de managers/baas die mij dingen over het personeel toevertrouwd, als alle andere collega’s die bij mij komen klagen over de baas, beetje manoeuvreren. Niet dat er een ongezellige sfeer hangt maar het verschil tussen baas en medewerker is er altijd volgens mij. Ook met mijn collega’s, allemaal locals, heb ik veel lol. Zo zit ik zo nu en dan met 7 locals in shuttlebus om auto’s op te halen o.i.d. en dan gaan we een rondje Marigot of Philipsburg doen, opzoek naar de Big Booties, voor Stuart, zo noemen ze me hier. Raampje open, pss pss. See the white guy in the back, do you think he’s nice?? Echt heel grappig en humoristisch. Dat over Avis.

De week verliep als gewoonlijk, leuk. We hebben maandag al een outfit gehaald voor Halloween in de Dollarstore, het pakje was geen dollar maar toch.

Woensdag, Bas gedag gezegd, die is weer terug naar het Koude Nederland, Jammer. (Bas als je dit leest mail je ervaringen even van het Afkicken in NL)

De hele week naar vrijdag uitgeleefd niet alleen omdat Bertina kwam maar ook om Halloween natuurlijk, leek me echt heel erg leuk. Vrijdag eerst Bertina opgehaald van het vliegveld, mooi optijd en heeft een goede vlucht gehad. Heeft wel een beetje last van een Jetlag en gaat dan ook niet mee naar het Halloween feest begrijpelijk maar het was wel heel erg leuk, zie foto’s geeft een goede impressie denk ik. Allemaal verkleedde gekken, veel bier en veel lol. Niet heel vroeg en nuchter thuis en de volgende dag weer werken.

Zaterdag, eerst een beetje duf maar daarna nergens meer last van lekker gewerkt en ook nog veel fooi binnen gekregen. Krijg van een man maar liefst 24 Dollar, alleen omdat ik hem, zijn vrouw en zijn kind, van het vliegveld afhaal, zijn auto laat zien en hem een goeie reis wens!!!!! RELAXED. S’avonds niet veel meer gedaan, ongelofelijk in Nederland is zaterdag DE Stapavond, hier niet.

Zondag’s lekker uitgeslapen en s’middags weggeweest met de Rhino Safari, echt te gek. Nee niet op safari opzoek naar neushoorns, maar met kleine rubberbootjes met 25 PK waar 2 personen op zitten snoeihard over de zee crossen. We zijn met een groep van 13 Nederlanders en ik ga met Bertina op een bootje. Echt te gek, de zee was erg ruig en soms sprongen we dan ook met het bootje zo hoog uit het water dat de motor uit het water kwam. Ik denk dat de bootjes wel meer dan 50 km per uur gaan. Halverwege gestopt om wat te drinken en een van de mooiste hotel van het eiland bekeken, mag vast niet maar het was wel leuk om met je zwembroekje door het hotel te lopen en vooral in het zwembad een bommetje te maken. Waar allemaal rijke stinkerds aan de kant zitten die 250 dollar per nacht betalen. Maar tot ons verbazing werden we er na een minuut nog niet eens uitgestuurd dus zijn we maar wat langer gebleven. Daarna weer terug met de Rhino’s en om 16:00 waren we weer terug. Helaas geen foto’s van de Rhino Safari omdat het fototoestel heel erg nat wordt en dat is niet echt de bedoeling.
Nog wat gedronken in Lagoonies, thuis boerenkool gegeten en daarna nog even naar Sunset Beach Bar. Kortom een Top Zondag.

Ik heb zondag geen tijd meer gehad om een verhaaltje te schrijven dus nu niet op maandag de Update maar op dinsdag,

- Esther, Ome Jaap, Meindert en Daniël, Er zat niet heel veel achter het blad, het is er heel warm dus is niet nodig. ;) en Daniël ik heb hier heel veel leuke vriendinnetjes, maar jij toch ook wel op school?

- Hans volgens mij ben je echt heel verliefd als ik je MSN namen mag geloven ;) Karlijn.

- Mark, helemaal gelijk alleen Heineken, wel een beetje chauvinistisch blijven he, verder alles goed?

Ik ga weer stoppen, Groetjes en veel plezier allemaal gaat hier wel lukken

Sjoerd Douwe en natuurlijk nu ook Bertina

• 05 November 2003 - 14:49

Debby:

Jaimy en Hanneke I love you

• 05 November 2003 - 19:24

Juliette:

Sjoerd wordt zeker gek van de vrieden van Jaimy, groetjes Jaim en nog veel plezier, als je langer blijft kom ik ook een weekie langs. XX Jet

• 07 November 2003 - 11:02

The Master:

Mr freeze rulez:)

• 07 November 2003 - 16:10

Lijpe Louie:

Leuke foto's en zo te zien missen jullie ons niet? Have fun.... X 2 Jaim,Hanni,Roxy en Sjoerd

• 07 November 2003 - 16:28

Bo The Devil:

Jihhhhhhaaaa! Weekend gekkuhhuis!! 10 kilo spare-ribs..Wihaaaaa...joehoeeeeeeee!!!...

*pink bij je mond: wrightttttttt*

HOU TOCH EENS OP MAN!

laterrrrrrrr

• 12 November 2003 - 13:46

Daniël:

Wat nou Halloween. Geef mij maar Sint Maarten. Ik heb gisteravond een tas vol snoep op gehaald gisteren. Jij ook? Waarschijnlijk niet. 11 november is op Sint Maarten vast weer een reden om een feestje te organiseren.