De finale is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu De finale is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu

De finale is begonnen

Door: Sjoerd Douwe

Blijf op de hoogte en volg

07 Januari 2004 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk dan toch weer een verhaaltje, wel een beetje achterhaald om nu over oud en nieuw te beginnen maar het moet wel even. Daar was het een te groot feest voor.

Ik heb op 31 december nog gewoon gewerkt, thuisgekomen gedouched en naar Tessa gegaan waar we met zijn allen hebben gegeten en de eerste drankjes hebben genutigd. Was erg leuk. Onze eerste ontmoetingsplaats waar we met zijn allen waren. Na Tess gingen verschillende groepjes andere dingen doen en zouden we elkaar weer meeten in de bliss na twaalf uur.
Bij Tess werdt ik nog gebeld door Yeb Johan en Jan Ype. Echt top, leuk om met oud en nieuw vrienden uit Nederland te spreken.

Om een uurtje of 10 Tess’s huis verlaten en naar ons huis gegaan in Colebay, waar enorm veel bier, champagne en wijn stond te wachten in de koelkast, echt hartstikke gezellig en daar hebben we dan ook het jaar uitgezeten. Om twaalf uur, 8 flessen champagne ontkurkt en een groot feest gebouwd. Vuurwerk hebben ze hier niet, alleen de grote hotels/proffesionals mogen dat afsteken, een paar jaar geleden is er hier een heel ernstig ongeluk gebeurd met vuurwerk. Dus nu is het verboden om vuurwerk te kopen en te verkopen. Maar dat drukt de pret niet!!

Na twaalf uur, op naar Maho, een groot hotelcomplex waar alle uitgaansgelegenheden gevestigd zijn. Wij met de auto 1 een uur in de file gestaan, maar zelfs in de auto is het gezellig, toeteren, schreeuwen je kent het wel. Schept een band, met zijn allen in de file staan, right!!

In de bliss (bar) aangekomen, ging het feest gewoon door (wordt een beetje eentonig) maar ik heb me zo gigantisch goed vermaakt tot een uurtje of 7. Gezwommen in het zwembad van de Bliss, ja ja 1 jan. en wij zwemmen om 3 uur s'nachts heel cool. Bij de bliss de hele groep weer compleet samen feest gevierd tot in de vroege uurtjes.
8 uur in bed. Wat een feest en de volgende dag wel een beetje brakjes maar niet dat ik mijn bed niet uit kon komen.

1e januari naar St.Peters gegaan, waar het huis van Isabelle, Zeb, Hanneke, Mark, Lilliane en Janneke staat. Daar een nieuwjaarsduik genomen, met kerstmuts op en een nieuwjaarsborrel, na een drankje alweer bijna zat maar ach, was ook weer geslaagd. S’avonds rondje eiland gedaan met mijn auto, gegeten bij een local bar BooBoo Jam en 23:00 gaan slapen.

De hele week een beetje aan het herstellen. Nu het nieuwe jaar is aangebroken gaat het wel heel snel nog maar een maandje hier, en bijna iedereen gaat het eiland ook rond die tijd verlaten, snik.

En het ergste is nog, de meeste mensen hebben de laatste twee weekjes vrij. En ik moet gewoon tot het bittere eind doorwerken. Nog een keer snik. na ja ik kan het nog steeds goed vinden met de meeste collega's en het is dan ook nog erg gezellig dus ik sla me er wel doorheen.

Ik ga gewoon mee genieten werken of niet, die laatste weekjes worden gewoon nog top.

Foto’s komen nog, zeker die van de nieuwjaarsduik die zijn te gek.

En de volgende update komt eraan, elke week 1 he en een weekje overgeslagen moet ingehaald worden!!!

Groetjes

  • 07 Januari 2004 - 19:00

    Bo:

    Sjoe je moet niet zoveel zuipen dat schaadt de hersencellen....
    maar weer een mooi verhaaltje!
    groeten uit kikkerland

  • 09 Januari 2004 - 17:26

    Jan Ype:

    He mick wel lache dat we nog ff gebelt hebben maar dat drinken ja daar moeten we het wanneer je weer thuis bent even over hebben want dat kan natuurlijk niet

  • 12 Januari 2004 - 12:54

    ERC:

    ik kwam toevallig op juo site toen ik opzoek was naar foto's van halloween, erg leuke foto's trouwens.

    Was namelijk in sint maarten tijdens halloween voor een project en moet zeggen het is me erg goed bevallen daar op het warme eilandje!

    have fun,
    grtzzz
    ERC
    www.dj-erc.nl

  • 16 Januari 2004 - 20:16

    Daniël:

    Belofte maakt schuld! Horen we nog wat van je of ben je al weer thuis.

  • 17 Januari 2004 - 14:04

    Sjoerd Douwe:

    Ja, ik weet het belofte maakt schuld, en deze belofte heb ik hellaas niet waar kunnen maken, ik ben nog niet thuis, 3 Febr. zet ik weer voet op Nederlandse Bodem. Jullie horen nog van me voor de derde en zien me na de derde van Februari,
    Groetjes

  • 20 Januari 2004 - 21:48

    Tess:

    Beetje late reactie maar toch... De eerste Oud en Nieuw borrel op oudejaarsavond bij mij thuis was super gezellig! Alleen de kater.... kwam later... de eiersalade zat op de muur! ;-) Dus een nieuwjaarsduik zat er voor mij niet in... ja ok, een duik in de Disiclin en de Glorox! Al met al, heel veel lol gehad en iedereen is nog steeds welcome ;-)
    Grt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 November 2008

Update 2

27 Oktober 2008

Update 1

10 Oktober 2008

Bangkok

04 Oktober 2008

Klaar voor vetrek..

09 Februari 2004

Ben weer thuis
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 116612

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: