De Sterkste Man - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu De Sterkste Man - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjoerddouwe - WaarBenJij.nu

De Sterkste Man

Door: Sjoerd Douwe

13 Oktober 2003 | Nederland, Amsterdam

Weer nieuw berichtje en nieuwe foto’s

Het gaat hier nog steeds super, Mark de vriend van Annette is weer weg, jammer, en er zijn weer twee nieuwe vriendinnetjes gekomen, twee vriendinnen van Roxy.

Op St maarten is deze week de wedstrijd van het sterkste team van de wereld. Leuk om alle bekende teams te zien. Nederland is ook afgevaardigd en ja hoor wie is er ook WOUT ZIJLSTRA. Twa wurdtsjes Frysk en dernei nog een half uur gepraat. Echt een hele aardige man, en hij komt s’avonds ook in de Sunset Beach Bar, met zijn team. Nou ja valt wel op natuurlijk 4 Reuzen. Als je dan ook aandacht wilt hebben moet je gewoon gigantisch sterk, groot en gespierd zijn. Doet het altijd goed bij NL studenten.

Tante Griet en Daniel meitsje jim mar net drok, mei it Frysk sit it wol goed, al kin ik it net gea frysk skroue. Sa ot jim al sjoen ha praat ik jir frysk mei Wout en in oar frysk famke ut Snits, Hanneke. Dus komt goed. En it is super leuk dat jim myn site as Family site bruke, kin ik ek op de hichte bloue nou.
Ja Meindert, ik wit it it sit stik fol spelfouten mar prate git dan ek beter

Heit Van Harte gefelicteerd, ik belje nog wol efkes.

Ps. Voor Arie nog wat meer foto’s
Pss. De foto’s van Wout en de andere sterkere mannen komen nog, ik had mijn camera niet mee.

• 13 Oktober 2003 - 12:12

Sjoerd Douwe:

Oh ja Meindert, heb je de film Austin Powers Gezien, Pink bij de mond, WRIGHT. Maar ja wij zijn zo dom om die W te vergeten. Het is gewoon om aan te geven als je iets heel doms ziet.

• 13 Oktober 2003 - 14:48

Bo:

Sjoerd, die sterke mannen heh, die komen mudslides drinken in Bamboo Bernies woensdag!..Lacheh heh!
    *wrighhhhttttt*

• 13 Oktober 2003 - 18:30

Neef Hans:

he sjoerd douwe hartelijk gefeliciteerd met je vader dus sterkste man van de wereld kon je ook wel aan me doen of is door dat feeste je conditie achter uit gegaan;) veel plezier en werkse
    hans

• 13 Oktober 2003 - 19:40

Buurvrouw Janke:

Hee Sjoerd-Douwe, Allereerst lokwinske mei dyn Heit syn jierdei, ik ha der al in borrel op dronken, en ik tink dast do der joun ek wol ien op nimst.
    Myn Frysk is ek net goed, mar wat kin et skille net, at we elkoar mar ferstean.
    Jeetje wat belibbest do der een soart sis, ik wol der ek wol hinne, moat ik mar mei Griet mei te eiland hoppen. Hjir is alles goed hjer, it wurdt hjir no wat kouder,ha,ha,ha, mar by dei is het mooi waar sa te sjen. No ju ik hoopje dat het dy der goed giet, en ik folgje dy no op dyn site, dus ik blieuw? op de hichte. Genietsje derfan och, dat dochts ekwol sa te sjen.
    Wat leuk dat Bertina by dy komt, Groetjes ek fan Bianca en tot mails. Doeiiiii dyn alde Buorfrou. hahahaha.

• 14 Oktober 2003 - 13:30

Johan & Diana Jouster Toer:

We kijken regelmatig op je website om op de hoogte te blijven van je spannende avonturen. Het is hier zo als gewoonlijk heel druk. Ik hoorde dat je ook berichtjes hebt gekregen van joke en bernard. Veel plezier en we houden contact groetjes johan & Diana

• 16 Oktober 2003 - 13:03

Jeroen:

He mensen, kheb ook maar even een internetsite gemaakt. jeroenmeijer.waarbenjij.nu
    voor de nieuwste foto's en berichten!!!:)

• 16 Oktober 2003 - 13:09

Jeroen:

voor de nieuwste foto's en berichten!!!:)

• 16 Oktober 2003 - 16:22

Ruda Verlaan:

Dank je wel Sjoerd Douwe, voor de mooie foto's. Vooral die van Annette natuurlijk !

• 17 Oktober 2003 - 12:05

Mark Hulzebos:

heey sjoerd douwe. alles goed daarow?dus bodyguards bij je?hahah, naja kdenk ga us ffies kijken op je site. veel plezier
    groeten mark

• 17 Oktober 2003 - 18:43

Johannes Van Stralen:

He jonge, hoe ist der alles goed sa te sjen.
    Marre hast it nei dien sin, ik dacht it wel. He ik tocht ik mut ek mar efkes wat maile. nou dat was ie weer, he veel plezier nog daaro en werk ze. Latur........